Re: MySQL i Win2000 SBS

Autor: Leon <ROT13_eboreggehonf_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Tue 13 Sep 2005 - 19:52:18 MET DST

MaGazynieR, e-mail: news@tnij_magazynier.net napisał(a):

> a bylo helpa poczytac ;-)
>
> mysqldump --create-options --user=root --password=jakiestam
> --all-databases

Pospieszylem sie, wpisuje dokladnie tak:

mysqldump -h 192.168.1.4 --create-options --user=root --all-databases
d:/mysql_backup.sql

i nadal mam komunikat, ze nazwa d:/mysql_backup.sql niedozwolona, co robie
zle ? Z baza na serwerze sie laczy bo wyswietla jej wersje i spis baz, nie
moze tylko zapisac na komputerze z ktorego wydaje polecenie :-(

--
Pozdrawiam
Leon