Re: Problem z manedżerem zadań

Autor: JacFef <jacfef_at_WYKASUJ.o2.pl>
Data: Tue 13 Sep 2005 - 14:50:43 MET DST

Użytkownik "Mariusz Białas" <mbialas@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dg67b2$2o7$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
> Od jakiegoś czasu w Win2000 stał się niedostępny menedżer zadań. Jeśli go
> próbuję wywołać komendą: TASKMGR dostaję komunikat :
> "Menedżer zadań został wyłączony przez administratora."
> Nie mogę znaleźć gdzie go się włącza ?

Prosze otworzyc notatnik i wkleic do niego:

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System]
"DisableTaskMgr"=-

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Group Policy
Objects\LocalUser\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System]
"DisableTaskMgr"=-

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\system]
"DisableTaskMgr"=-

Plik - Zapisz jako..., zapisz jako typ: wszystkie pliki, nazwa koniecznie z
rozszerzeniem REG np. Fix.reg

Inna metoda, Start >> Uruchom >> gpedit.msc (tylko w wersji Pro - przyp.)
Konfiguracja użytkownika >> Szablony administracyjne >> System >> Opcje
klawiszy >> Ctrl+Alt+Del >> Usun menadżera zadań, klinąć podwójnie:
Nieskonfigurowano bądź Wyłączone.