firewall i antywirus

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Tue 13 Sep 2005 - 10:24:05 MET DST

Witajcie,
Ktoś poprosił mnie o zainstalowanie dobrego antywirusa i firewalla na
swoim komputerze. Jednak nie wiem co wybrać. U siebie używam pakietu
Norton Internet Security. Na tamtym komputerze nie powinienem go
instalować, ponieważ ma tylko 256 MB RAMu, więc zamuli komputer.
Doradźcie proszę coś dobrego i taniego (najlepiej freeware).
System operacyjny Win XP, internet z Neostrady.
Dodam, że program(y) muszą być proste w obsłudze, gdyż na codzień
komputera używać będą osoby nie znające się zbyt dobrze na komputerach.
Z góry dziekuję za odpowiedź.
Pozdrawiam

--
Proximus