Katalogi domowe w Windows 2003...

Autor: PABB <pabb_at_bez-tego.gazeta.pl>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 21:24:54 MET DST

Witam

Zakładałem dzisiaj konta dla użytkowników a nowo postawionej domenie
W2K3. Każdemu użytkownikowi przypisałem katalog domowy (tak jak robiłem
to wiele razy w W2K). Przy ok. 50 użytkowniku postanowiłem sprawdzić
uprawnienia i ..... wielka niespodzianka. Uprawnienia do katalogów
domowych zawierały (oprócz tych których się spodziewałem: FullAccess dla
właściciela katalogu) - między innymi uprawnienie R i W dla katalogów
dla grupy Użytkownicy uwierzytelnieni. Skutek - każdy zalogowany do
domeny ma możliwość podglądania zawartości katalogów innych użytkowników.

Mam zgryz - wydaje mi się, że nie jest to poprawne zachowanie systemu
przy tworzeniu katalogów domowych (2000 i NT same dawały tylko FA dla
"właściciela" katalogu). Macie jakiś pomysł jak rozwiązać ten problem -
  czyli przywrócić zachowanie z W2K ???

pozdrawiam
PABB