Re: Mała sieć lokalna + problem z udostępnieniem plików po aktualizacji windowsa

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 20:48:27 MET DST

Stoout wrote:
> cała ta grupa jest odpowiedzą.

No tak, pojawia się od czasu do czasu jakiś flustrat...

> w2k jest intuicyjny, a w xp treść przerosła forme.

Pozwolę się z tym nie zgodzić. w XP jest kilka rzeczy, których nie było
w W2K i choć przed przejściem na XP miałem spore opory, to do 2000 nie
czuję w tej chwili najmniejszego sentymentu. To znaczy czuję, ale wracać
nie chcę.

A to już bzdura.

--
Paweł Goleń