Re: Windows XP - problem z logowaniem do domeny (win2k server i router nnd-freesco)

Autor: Janek <janek_at_wp.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 16:21:01 MET DST

Dodam jeszcze, że po zalogowaniu się lokalnie na stację, mogę pingować
serwer po IP i nazwie,
zamapować zasób administracyjny np. d$, podglądać dziennik zdarzeń,
uruchamiac usługi itp.

Mogę też odłączyć komputer od domeny i na nowo dodać, ale po restarcie znów
nie można się zalogować do domeny.

Natomiast jak odłącze na chwilę kabel sieciowy z połaczeniem do routera nnd
i uruchomie komputer, to loguję sie do domeny (później podłaczam ten kabel i
wszystko działa poprawnie).

Pozdrawiam,
            jankko