Re: Po co windows uzywa tyle swap'a?

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 15:48:39 MET DST

Paweł Goleń log:
> No to bardzo prosty przykład. Mój swap ma wielkość 256MiB. Wskaźnik
> opisany w Task Manager jako PF Usage wskazuje 275MiB. Po prostu jest ŹLE
> opisany. Zajętość swappa można obejrzeć choćby przy pomocy perfmona.

Proponuję zatem skrypt, który zapodałem i skonfrontować wielkości. Wynik
jest z bezpośrednio "z głębin":-)
Z obiektu 'Win32_PerfFormattedData_PerfOS_PagingFile' są dostępne dane dot.
tylko takie jak: 'Percent Usage:' 'Percent Usage Peak:' , które "puszczone"
jako 'Refresh' mogą różnić od danej chwilowej z 'PF Usage:'.

--
"W przypadku wniesienia przez pozwanego sprzeciwu w sposób prawidłowy nakaz
traci moc..." KPC