Mała sieć lokalna + problem z udostępnieniem plików po aktualizacji windowsa

Autor: Maciek Bieniek <maciek-b_at_tlen.BEZSMIECI.pl>
Data: Sat 10 Sep 2005 - 15:45:19 MET DST

Witam
Mam mały problem. Mam w biurze 4 komputery na WinXP Pro SP2 połączone w
małą sieć za pomocą switcha. Komputery mają statyczne IP, a cała sieć
nie ma połączenia z internetem. Kilka dni temu stwierdziłęm, że
przydałaby się aktualizacja Windows. Ściągnąłem AutoPatchera z sierpnia
i zainstalowałem. Przy instalacji zaznaczyłem żeby wyłączył
udostępnianie administratorskie dysków (czy jakoś w podobie się to
nazywa). Wszystko było pięknie tylko, że okazało się że teraz nie można
"wejść" w otoczeniu sieciowym do żadnego kompa. Niby są ikonki
komputerów w otoczeniu ale jak się próbuje wyjśc to komunikat "brak
uprawnień". Gdy zrobiłem ręcznie skrót do udziału sieciowego to wszystko
ładnie działa ale gdy chcę ręcznie po kolei wejśc do tego udziału to
brak uprawnień. Co gorsza okazało się, że AutoCAD nie pozwala nam
otwierać ani zapisywać plików na innych komputerach (też brak
uprawnienień). Umie ktoś mi pomóc? Co zrobić żeby wszystko wróciło do
normy? Z góry dziękuję za pomoc.

--
Maciek "Bieniu" Bieniek
maciek-b@tlen.BEZSMIECI.pl