Re: Udziały sieciowe a Śmietnik.

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Sat 10 Sep 2005 - 14:48:01 MET DST

*** glappo <glappo@anty.banita.spam.pl.ik>:

> da sie ale chyba nie w windows, np.jesli za serwer plikow robi Samba
> 3.0 z modulem VFS typu Recycle to dziala to bardzo slicznie

No właśnie na serwerze działa Samba - dzięki popatrzę, w sumie nawet
mogłoby być tak, że przy kasowaniu z udziału sieciowego kopjuje plik do
lokalnego Recycle Bin - nie widzę z tym problemu, sieć jest szybka,
dyski na stacji roboczej są duże... A chodzi właściwie o wygodę
pracownika.

BTW IMHO Recycle Bin jest dosyć niespójne - w sensie wymaga od
użytkownika rozróżnienia udziału zdalnego i lokalnego, większość tego
nie rozróżnia i przez to zachowuje się to niedeterministycznie.

Ogólnie chodzi mi o zaoszczędzenie sobie zachodu - pracownik przychodzi
i mówi"

* skasowałem plik i nie ma go w koszu!?
* jaki plik?!
[tłumaczy gdzie był plik]
* przecież to udział sieciowy - na tym nie działa Kosz
* aaaaa aaahaa... [myśli] aaa [nadal niepewnie] dałoby się ten plik
  jakoś inaczej przywrócić?
* pewnie by się dało - z którego dnia?
* z dzisiaj
* a z dzisiaj to nie, z wczoraj może być
* eee nooo... no może... [zasmucony odchodzi]

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )