xp i sb live 5.1. - brak dzwieku

Autor: zes <2_at_wp.pl>
Data: Sat 10 Sep 2005 - 10:13:44 MET DST

Witam
System WXP z SP 1 Karta dzwiekowa SB Live 5.1. zainstalowana ( wyswieltla
sie w menadzeze ),
jednakze nie ma dzwieku. Gdy wchodze w menu start/ akcesoria/rozrywka i
wybieram
,,regulacje glosnosci '' lub ,,rejesrtrator dzwieku'' to mi krzyczy o braku
urzadzen miksujacych,
lub o tym , ze nie ma zainstalowanych zadnych urzadzen dzwiekowych. Karta
muzyczna jest na 100%
sprawna - dziala pod WME uruchamianym z drugiego dysku. Problem ten pojawil
sie po padzie
systemu spowodowanym bledami na dysku twardym ( pokickane partycje
,badsectory ). System
udalo mi sie uruchomic , ale karta od tego czzsu przestala dzialac.
Powtarzam , ze reinstalacja ,
przekladanie do innych zlacz pci nie daje rezultatu. Sysdtem wykrywa karte,
instaluje ale.....dzwieku nie ma :(
z gory dziekuje za pomoc