Re: OT Re: Po co windows uzywa tyle swap'a?

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Sat 10 Sep 2005 - 00:12:43 MET DST

Użytkownik "Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:dft02o$qr$1@opal.icpnet.pl...
> [...]
> [...]
>
> Wielo..rybku - skąd taki odkrywczy wniosek? Czyżby mvp-owcy na czacie umawiali się
> jak na takie efemeryczne zaczepki reagować?
> Może się mylę:-), ale większość użytkowników te 3 literki traktuje poważnie, mniej
> wiecej szanuje, liczy na Tych, których nimi "obdarzono" i oczekuje IMHO więcej
> informacji, wiedzy, odpowiedzialności i rozwagi niż np. od Michala Bieka;-)
> A czad, miodzio ...itd to tylko kwestia mody lub sytuacji llub wieku lub braku
> cechy u danego osobnika zwanego umiejętnością pobierania, zadawania pytań, kultury

Etam - wypowiedzi tego kolegi znam.

> Zatem ... gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy?!;-)

Dzień dobry. Tu gorąca linia psychiatryczna.

Jeśli twój problem to impulsywność, walnij w klawisz

z cyfrą 1.

Jeśli masz kompleks niższości, niech ktoś lepszy wciśnie

za ciebie klawisz 2.

Jeżeli masz rozdwojenie jaźni, wciśnij klawisze

3 i 4 jednocześnie.

Jeżeli cierpisz na manie prześladowczą, naciśnij

5, ale skąd wiesz co się wtedy stanie?

Gdy twój problem to schizofrenia, Głosy same ci

podpowiedzą, który klawisz należy przycisnąć.

Jeśli zaś cierpisz na psychozę maniakalno-

depresyjną to i tak nikt z tobą nie będzie gadał.

W pozostałych przypadkach zostaw wiadomość

na taśmie. ;))

Poza tym, nie mam ambicji nawracać tych, którzy zaczynają rozmowę

od słów 'durne'. Miłego weekendu życzę :))

Piciu