Zabezpieczenia pod NTFS

Autor: Hiszpan <hiszpanin_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 09 Sep 2005 - 18:50:43 MET DST

Mam w sieci XP Pro i Home. Na Home jest udostępniony katalog, do którego
full dostęp ma Pro. Wszystko fajnie, jak zdalnie kładę pliki i mogę z
nimi zrobić wszystko. Również wszystko mogę zrobić z plikami tworzonymi
przez Homa bezpośrednio z menadżera plików. Jednak, kiedy pracująca na
Homie aplikacja tworzy plik w tym katalogu - Pro nie może ich ani
pobrać, ani otworzyć. Jedynie może je po prostu skasować. Trochę bez
sensu to dla mnie, zwłaszcza gdy katalog jest udostępniony na full, no i
zabezpieczenia dla NTFS na tym katalogu są również rozszerzone do
pełnego dostępu dla wszystkich grup i dodatkowo dla konta gościa. Co
jest grane???

Bartek