Re: windows update nie moze sie przebic przez firewall

Autor: olleo <olleo_at_skasujtotlen.pl>
Data: Fri 09 Sep 2005 - 16:46:19 MET DST

> Według tego co pisze microsoft to działają. I tylko one działają w takim
> przypadku.

hm co gdzie kiedy? Czy dobrze zrozumialem? Musze miec jakiegos patcha, zeby
zaczely dzialac? Ta webowa wersja updatu sprawdza, czy u mnie wszystko gra,
potwierdza to, potem daje ekspresowa lub ta druga wersje i sprawdza, co tam
trzeba zupdatowac. Problem w tym, ze sprawdza sobie tak, az nie wywali
komunikatu, ze cos mu nie gra, a ja patrze na ruch sieciowy - ktorego wtedy
totalnie nie ma.

--
Olleo