Blad Visual Basic w Win2000

Autor: Wojweg <_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 09 Sep 2005 - 10:20:05 MET DST

Coś mi się ostatnio wykrzaczyło i nie wiem czego to jest wina.
Wyrzuca mi tak sam z siebie błąd Visual Basic "Object variable or With
block variable not set" i nie wiem jak to usunąć a całej windy nie mam
zamiaru satawiać. Na początku myślałem że to problem z Office bo jak
odinstalowałem w nim VB to problem ustąpił(bo na początku dotyczył on tylko
Outlooka) ale później sam z siebie bez żadnych reguł zaczął się znów
pojawiać. Jak to ustrojstwo usunąć?