Re: konto ograniczone na XP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 17:49:42 MET DST

Użytkownik "pepe_kr" <wert73@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:Xns96BFC7607387Ewert73pocztaonetpl@149.156.2.11...
> Mam problem z programem dla dziecka. Na moim komputerze sa dwa
> konta, jedno bez ograniczen i drugie z ograniczeniami. Na tym
> koncie z ograniczeniem skopiowalem gre dla dziecka ktora nie
> wymaga programu instalacyjnego i tu pojawil sie problem, aby
> uruchomic gre musze ta aplikacje uruchomi z uprawnieniami
> administatora poniewaz na koncie z ograniczeniami windows nie
> pozwala uruchomic tej gry. Co powinienem zrobic lub jak to
> powinieniem zrobic ewentualnie jakie ustawienia zmienic aby dziecko
> moglo uruchomic program bez hasla administratora.
> Dziekuje

W XP Pro możesz skonfigurować skrót do tej gry, dopisując tam runas
/savecred /user:administrator moja_gra.exe. W XP Home nie ma chyba
wyboru - trzeba przelogować się na konto z uprawnieniami
administratora.

Dziwne, że ta gra nie daje się uruchomić. Sprawdź może, czy nie
wystarczy zmiana uprawnień do jej katalogu, ew. do odpowiednich kluczy
w rejestrze. Użyj filemon i regmon z http://www.sysinternals.com , a
do zmiany uprawnień do plików - programiku Fajo XP File Security
Extension for XP Home
http://www.fajo.de/portal/index.php?lang=en .

--
M.   [MS-MVP]