Dostęp do możliwości zmiany pulpitu w Windows XP HE

Autor: JerzyP <jmppup_at_USUNpoczta.onetUSUN.pl.invalid>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 23:03:43 MET DST

Witam szanowne grono.

Teoetycznie pytanie jest do znanego na grupach windowsowych Piotra P., ale
nie mogę go tak beznamiętnie wywoływać do tablicy. Choć gdyby
odpowiedział... byłoby pysznie. :-)
Chodzi o to, że po ataku trojana DesktopHijack (wersji bydlaka nie wspomnę)
została zablokowana możliwość zmiany tapety na pulpicie. Po poszukiwaniach w
polisach znalazłem blokadę domyślnej tapety htmlowej, ale nie mogę znaleźć,
gdzie i co zmienić aby zniknęło wyszarzenie opcji "Tło" w zakładce "Pulpit".
Z powodu tego wyszarzenia nie mogę zmienić tła z jednokolorowego na
jakąkolwiek bitmapę czy gifa. Reszta działa po kilkukrotnym sprawdzeniu
różnymi antywirusami i antyszpiegami dość sprawnie. Tylko ta modyfikacja
pulpitu... :(

--
JerzyP