win xp, otoczenie sieciowe i word SBE 2000

Autor: Jacek Sałacki <jsalacki_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 12:03:59 MET DST

Mam pewien problem z używaniem Worda z pakietu SBE 2000 w Windows XP i
otoczeniu sieciowym.
Problem wygląda tak:
Przy próbie zapisu w udostępnionym katalogu(na drugim komputerze) nowego
pliku lub próbie zmiany pliku wywala mi coś takiego:

Folder (tu nazwa folderu w którym zapisuje) jest niedostępny - być może
znajduje się w niedostępnym wolumenie lub jest chroniony hasłem.

W każdym innym przypadku: tworzenie pliku/folderu z poziomu Explorera,
zmiana nazwy itp w tym samym miejscu działa poprawnie.

Ktoś może mieć pojęcie co jest powodem takiego dziwnego zachowania?

--
Jacek Sałacki