Ustawienie wygaszacza ekranu zabezpieczonego hasłem

Autor: raqs <raqs_at_polbox.com_no_spam>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 07:32:49 MET DST

Wbrew pozoromo problem nie jest trywialny. Chodzi mi o możliwość
ustawienia wygaszacza ekranu automatycznie załączanego po 10min i
wymagającego hasła po wznowieniu, ale tak, by użytkownik standardowy nie
  miał możliwości żmany tych ustawień. (Dotychczas robiłem to z poziomu
uprawnień konkretnego użytkownika, wolałbym to zrobić z poziomu
administratora lokalnego albo lepiej kontrolera domeny). Systemy: NT, 2k, XP
pozdr
RAQ