Re: Wpis w rejestrze - nie moge usunac

Autor: Tecjusz <tomek.cynacewicz_at_poczta.fm>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 21:21:16 MET DST

> Tak. Uruchom regedita z uprawnieniami konta systemowego (NT
> Authority/System). Możesz to osiągnąć uruchamiając go jako usługę przez
> srvany czy innego firedeamona. Powinno podziałać :)

tą odpowiedzią mnie powaliłeś w tym momencie. powiedz mi czy możliwe
jest uruchomienie polecenia 'reg' z uprawnieniami systemowymi? no i
oczywiście, czy jest to możliwe za pomocą standardowych systemowych
poleceń powłoki, czy nie obędzie się bez dodatkowych programów?

  http://groups.google.pl/group/libsdl