Re: jak uruchomić Eksploratoa

Autor: kris <krzysiekp_at_kalisz.mm.pl>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 10:06:23 MET DST

> Witam
> Małe pytanko jak uruchomić Eksploratoa Windows czy panel sterowania z
> uprawnieniami administratora będąc zalogowany jak zwykły użytkownik. Inne
> programy owszem da się
> Kiedyś w SP1 to chodziło w SP2 nie darady ??

Ja mam XP z SP2 i u mnie działa polecenie runas, z tym że dla procesu
explorer tylko wtedy, kiedy zamknę aktualny proces explorer, właśnie przed
chwilą będąc zalogowanym na zwykłego usera odpaliłem proces explorer z
prawami admina, nie mam jak sprawidzić czy tak samo to działa na serwerach
(nieokreśliłeś systemu).

Kris