Re: Win XP - czy ten sprzęt wystarczy?

Autor: Lukasz Sczygiel <spam_at_precz.tw>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 21:21:58 MET DST

Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> U mnie XP chodził szybciej od 98. Po odpowiedniej konfiguracji będzie
> też bezpieczniejszy od 98. 98 był przestarzały w momencie jego
> wypuszczania.

IMHO to zalezy do czego go uzywasz. Uwazam ze ten sam zestaw softu
bedzie zazwyczaj lepiej chodzil (nie zawsze stabilniej jako calosc) na
98-ce poniewaz ona dla siebie nie zajmuje tyle pamieci.
Generalnie tworcy watka polecam potestowac. Zajmie to jakies 3-4 dni max
i wiele wyjasni.

--
Lukasz Sczygiel