Odchudzanie Win XP SP2

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 17:26:14 MET DST

Witam
Powoli zapycha mi sie partcja systemowa, ktora ma tylko 5 GB. Wywalilem juz
wiekszosc nieuzywanych programow, ale dalej brak mi odpowiednio duzo
miejsca. W zwiazku z tym postanowilem odchudzic katalog WINDOWS. Chce sie
Was poradzic jakie foldery moge bezpiecznie usunac by WinXP+SP2 dzialal bez
zarzutu. Nie zamierzam robic reinstalacji systemu bez uprzedniego formatu,
wiec pliki kopi systemowych nie beda mi potrzebne. Jakie katalogi mozna
bezpiecznie usunac?

--
Pozdrawiam
Paweł