Re: Podmieniony Shell

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 14:48:21 MET DST

Piotr Krzyżański log:
[...]
> Co Ty powiesz - na pewno _użytkownika_? ;)
> Raczej administratora, który używa tego konta do
> codziennej pracy . . .
[...]
Piciu, lubię Cię mniej więcej ;-) ... zatem zobacz w Panel sterowania co
tam "namalowali" ... bo ja widzę, że Konta użytkowników:-)
W związku z tym użyję tutaj podobnej i bardzo pasującej formuły, której użył
gdzieś blisko Michał Kawecki: Pitolisz Pan...!:-)
I to by było na tyle...!

--
"W przypadku wniesienia przez pozwanego sprzeciwu w sposób prawidłowy nakaz
traci moc..." KPC