Re: Zmiana wersji językowej w XP

Autor: Lukasz Sczygiel <spam_at_precz.tw>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 12:46:23 MET DST

xx71kg@poczta.onet.pl napisał(a):
> Witam
> Problem mam taki: Komputer z Windows XP Home w języku hiszpańskim. Chciałbym
> zmienić język systemu na polski. Czy jest to możliwe bez przeinstalowywania
> systemu? Jak to zrobić. Zmiana ustawień regionalnych nic nie dała, to chyba nie
> o to chodzi...
> Pozdrawiam

duzo roboty.
Ale IMO sie da.
Trza cierpliwie podmieniac pliki systemowe (.exe .dll na poczatek) z
polskiej wersji windy.
co jest wazne:
pliki musza miec te sama wersje tylko nasz jezyk.
tyle ze to byla by katorga
moze ktos zrobil soft do tego?
chyba wyjdzie szybciej zainstalowac od nowa.

Offtopicznie: jak to bedzie z licencja na wingroze jesli ktos sobie
kupil/dostal hiszpanska a uzywa polskiej a hiszpanska lezy w pudelku?
IMO to jeden kit o ile numerek seryjny jest uzyty w jednej instalacji.

--
Lukasz Sczygiel