Re: Nie moge zainstalowac SQL MSDE 2000 z WF-Kaper pod XP SP2 HE

Autor: marcs <marcs_at_no.spam.trapu-trapu.poczta.onet.pl>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 10:01:59 MET DST

Doxent napisał(a):
  Pozatym jak proboje zainsalowac
> niezaleznie sciagniete MSDE to cos "pierdzi" mi o kodowaniu i o
> zabezpieczeniach zwiazanych z haslem po czym wychodzi.

Przepisz dokladnie ten komunikat ..
Co do hasła to musisz setup uruchomic z parametrem sapwd="haslo_sa"
Ja domyslnie mam taki setup
setup sawpd="moje_haslo_sa" disablenetworkprotocols=0 securitymode=sql
opcja 1 ustawia haslo sa
opcja 2 ustaw na 0 jezeli z tego msde beda korzystac inne maszyny w sieci
opcja 3 wlacza mieszany tryb autoryzacji ( windows + sql)

Co do pierwszej czesci to moze zmien INSTANCENAME.
To mi chyba gdzies kiedys pomoglo (chyba).

A tak w ogole to NTG :D

Pozdrawiam

Marcin