Re: jak uruchomic program jako inny uzytkownik - zaawansowane?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 21:44:33 MET DST

Radosław Sokół schrieb:

> Nie da się. Albo terminalowo, albo maszyna wirtualna, albo
> drugi komputer.

no to marnie. czeka mnie logowanie / wylogowywanie czy cus...

> Dlatego własnie przy projektowaniu usług terminalowych nie
> mógł użyć pulpitów czy nawet osobnych obiektów Window Station,
> bo widziałyby się nawzajem. Dla każdej sesji terminalowej
> (w tym dla osobnych pulpitów userów w XP) tworzona jest
> kopia środowiska Win32 "od zera".

tzn. jak sie nie jest w domenie, to da sie uzyc "szybkie przelaczanie
uzytkownikow", a jak sie jest w domenie, to tego uzyc sie nie da?

skad to ograniczenie, bo technicznie to raczej podyktowane nie jest.

chyba ze cos zle zrozumialem :)

--
Tomek