Re: Zdalne przelogowanie komputera

Autor: <agad_at_seznam.cz>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 12:34:45 MET DST

> A jaki jest problem w użyciu psshutdown z opcją -o i potem zalogowaniu się
> przez VNC?
>
> --
> Pozdrawiam
> Piotrek

Jak juz pisalam, komputer jest ustawiony tak, ze AUTOMATYCZNIE loguje sie
pewien uzytkownik. Tzn. jak uzyje psshutdown z opcja -o to uzytkownik ten
zostanie wylogowany a nastepnie zalogowany automatycznie, tzn. z mojego punktu
widzenia sytuacja pozostaje niezmieniona. (Ja bym sie tam chciala zalogowac
jako Administrator).
A.