Internet Explorer pod XP- nie ładuje mi nowych zawartości tych samych stron www :(((

Autor: SMi <smi_at_poczta.op.pl>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 10:42:33 MET DST

Witam !

W Internet Explorer pod XP mam problemy polegające, że nie ładuje mi nowych
zawartości tych samych stron, tylko
skąś zaciąga stare, te same zawartości.

Dopiero Ctrl+F5 pomaga, ale wkurza mnie to !!! bo za każdym razem muszę to
robić.

Wydaje się że IE jest dobrze skonfigurowana: Opcje internetowe>Tymczasowe
pliki internetowe>Ustawienia> Sprawdź czy są nowsze przechowywanych:
ustawione jest "przy każdej wizycie na tej stronie".

Czy jest jeszcze jakieś inne miejsce do ustawienia, od którego to zalezy
pobieranie zawsze aktualnych zawartości stron WWW ?

Dodam, że korzystam z usług providera, który ma proxy. Czy tutaj mam szukać
przyczyny ?

Mirek