pytanie dot. firewall

Autor: geos <geos_at_nowhere.org.invalid>
Data: Thu 01 Sep 2005 - 16:21:40 MET DST

witam,

czy mozecie polecic jakiegos firewalla dla windows 2003 enterprise
edition, z mozliwosciami konfiguracji takimi jak agnitum outpost? chodzi
mi glownie o mozliwosc ustalania regul w zaleznosci dla poszczegolnych
aplikacji, a outpost wywala mi system na niebiesko.

znalazlem dosc obszerny spis programow typu firewall

http://www.softpedia.com/get/Security/Firewall/

ale testowanie tego zajmie mi sporo czasu, a moze znacie cos o
wspomnianych przeze mnie mozliwosciach i mozecie polecic. bede wdzieczny
za sugestie..

pozdrawiam,
geos