Re: iexplore zglupial (?)

Autor: Kozaq <kozaqUSUNTO_at_NOSPAMop.pl>
Data: Thu 01 Sep 2005 - 14:38:34 MET DST

> qaniam,
> znienacka jakies dwie godzinki temu okazalo sie ze uzytkownicy nie
> moga korzystac z www. przegladarka sie uruchamia (strona startowa jest
> strona 'lokalna', nie z internetu), ale proba otwarcia jakiejkolwiek
> strony powoduje zawieszenie iexplore'a. w logach mam:.
> ===
> the description for event id (1000) in source (microsoft internet
> explorer) cannot be found. the local komputer may not have the
> necessary registry information or message dll files to display
> [...]

Witam,

Mozesz wejsc we Wlasciwosci polaczen sieciowych?
Moze to absurdalne co napisze, ale nie masz moze podpietego do serwera UPSa
APC z softem PowerChute 6.x? Jesli tak to wylacz uslugi od UPS'a i zobacz
czy bedzie OK. Jesli tak to zakutalizuj soft UPSa:
http://www.apc.com/index.cfm

Info na podobny temat m. in. tutaj:

http://wss.pl/frmThread.aspx?id=69265#69265
http://wss.pl/frmThread.aspx?id=70617#70617