problem z certyfikatem

Autor: kontener <kontener_at_op.pl>
Data: Thu 01 Sep 2005 - 10:23:31 MET DST

Miałem awarie kontrolera domeny rozleciał się rajd wiec postawiłem
nowy ( nowe IP i nazwa) i odbudowałem
- zapomniałem wspomnieć że wszystko stoii na win2003

I zaczął mi się pojawiać taki komunikat:
Typ zdarzenia: Błąd
Źródło zdarzenia: AutoEnrollment
Kategoria zdarzenia: Brak
Identyfikator zdarzenia: 13