Re: logi w sql'u

Autor: KamiL <whasky_at_interia.pl>
Data: Thu 01 Sep 2005 - 07:39:30 MET DST

> W enterprise menadżerze prawoklik na bazie - Properties
> Potem Transaction log i szukaj okienka Max file size.

niestety to nie tu,
mam tu ustawione okolo 16 GB (tak jak wlk loga) i jak przelacze na np 10 GB,
wciskam ok, a nastepnie wchodze w ta opcje ponownie, to wartosc ponownie ma
16 GB...

gdzies musi byc opcja zerowania pliku log...

wczoraj pokombinowalem z opcja srink i bazy skurczyly sie o jakies 250MB ale
to jest za malo....
pewnie starczy na jakis max dzisiejszy dzien...

co nastepne???
:-)))