Re: IE i Kontrolki ActiveX

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Thu 01 Sep 2005 - 00:55:35 MET DST

okocza log:
> Witam
> Mam pytanie odnośnie kontrolek ActiveX. Gdzie one są przechowywane i jak
> je można Kontrolpwać (np niektóre wyłączać lub włączać) w IE 6 SP1 pod
> w2k? Wiem, że pod xp z SP2 jest w menu narzędzia, ale pod IE6 sp1 nie ma.

Podaj standardowe identyfikatory klasy albo nazwy :-) to może podam Ci
miejsce ich lokalizacji, ino nie wiem po co...?!:-)
FYI osobiście nie bawię się on/off ActiveX poprzez siakieś HK_keystwo, bo
używam np. AvantBrowser ...który ma taką Total_Opcję w menu.

--
"W przypadku wniesienia przez pozwanego sprzeciwu w sposób prawidłowy nakaz
traci moc..." KPC