niestandardowe rozdzielczosci

Autor: taki <jakisemail_at_wp.com.pl.eu.edu>
Data: Wed 31 Aug 2005 - 23:31:13 MET DST

Witam!
Kiedys ktos na grupie wspomnial, ze aby miec
niestandardowe rozdzielczosci nalezy zmodyfikowac recznie
jakies pliki sterownika. Za czorta nie moge znalezc tego jak
to zrobic... do mojej ulubionej rozdzielczosci 960/720
uzywalem modowanych sterownikow Omega 26.53.
Teraz mam oryginalne ATI i chce narazie przy nich pozostac.
Nie chce instalowac wszystkich tweakow i innych narzedzi
po kolei aby znalezc taka drobnostke.Za duzy smietnik po tym.
Licze na pomoc,
pozdrowienia,
taki