Re: Nazwa komputera na pulpicie

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Wed 31 Aug 2005 - 22:56:16 MET DST

rafalm log:
[...]
> Robi fantastycznie, dzieki wielkie. Chcialem, aby user mogl podac mi nazwe
> peceta bez klikania (mial ja na widoku), ale to tez moze byc.

Eee tam...nie ma za co!;-) ale zawsze miło jest to...10x
A jak 1' skrypcik tylko "może być" to może jn. świeżutki "z nocnego
wypieku"...będzie lepszy...:-)
__________________
Const MY_COMPUTER = &H11&

Set objNetwork = CreateObject("Wscript.Network")
objComputerName = objNetwork.ComputerName
Set objShell = CreateObject("Shell.Application")
Set objFolder = objShell.Namespace(MY_COMPUTER)
Set objFolderItem = objFolder.Self
objFolderItem.Name = objComputerName
Użytkownik na lh (.) musi go tylko raz click i już go mniej więcej nie
potrzebuje...bo jest/będzie to co chcesz (zamiast Mój komputer)!

--
Lubię kłócić się z głupcami, zawsze pojawi się ktoś mądrzejszy...