WSUS - jak zmienic ustawienia?

Autor: futrzak <futrzak_at_wytnij.to.interia.pl>
Data: Wed 31 Aug 2005 - 08:14:41 MET DST

Witam

Zainstalowałem WSUSa na Win2003.
Wszystko ładnie oprócz dwoch rzeczy:
1. Jak należy skonfigurowac clienta aby poprawki pobierały sie same,
instalowały i nie chciały restartu kompa?
Bo teraz mam tak ze pojawia sie w prawym dolnym rogu ikonka i mam mozliwosc
wyboru aktualizacji, czyli musze klikac, a znajac userow to nic nie beda
klikac.
Chce uzyskac automatyczne instalowanie poprawek bez informowania usera i bez
restartu (bez, bo po skanczeniu pracy user wylaczy komp)

2. Razem z WSUSem zainstalowala sie baza, ale po uruchomieniu serwera
manager bazy (SQL Servers Service Manager) nie łaczy sie z nia. Moge sobie w
okineku Servers wpisac adres serwera (np. TEST/WSUS) i wtedy połaczy sie z
bazą. Tylko czy takie połaczenie ma byc od poczatku uruchomienia serwera czy
tez nie musi?

Pozdrawiam
futrzak