Re: jak znalezc winowajce BSODa?

Autor: geos <geos_at_nowhere.org.invalid>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 23:11:51 MET DST

Bronek Kozicki wrote:
> Agnitum nie działa na Windows Server 2003 . Tzn. "działa" właśnie tak
> jak to widać u Ciebie. W ogóle development tego fw poszedł nie w tą
> stronę co trzeba - zamiast poprawiać stabilność, kompatybilność z
> kolejnymi wersjami Windows i poziom zabezpieczeń, producent dodaje nowe
> hasła marketingowe.

dzieki za odpowiedz, zaczalem od sprawdzenia tej sugestii. ze strony
agnitum wnioskuje, ze na w2k3 server ten firewall powinien dzialac:

http://agnitum.com/support/kb/article.php?id=1000036&lang=en

nie wspominaja jednak nic o w2k3 wnterprise edition, wiec moze to ma
jakies znaczenie.

bez wzgledu jednak na to, wylaczylem outposta i na razie nie mam zadnego
BSODnika :) czy roznica miedzy w2k3ee i w2k3server jest na tyle istotna,
zeby outpost mial problemy z poprawnym dzialaniem?

pozdrawiam,
geos