Problem z szefem - jak NTG to prosze o odeslanie do innej grupy

Autor: SIM <adres_at_mailowy.pl>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 22:24:39 MET DST

Witam

Mam pytanko-czy znacie moze jakis program lub mozliwosc zablokowania
przegladania historji odwiedzanych stron w IE i Mozilli.Moj szef jest
bardzo dociekliwy i ostatnio sprawdzal historie odwiedzanych stron
przezemnie,oczywiscie przegladanie notowan gieldowych przez 5 min
dziennie i czytanie nowosci na DI.com.pl jest problemem. Historia w IE
byla czyszczona standardowo czyli z NARZEDZIA>OPCJE INTERNETOWE.Wiem ze
sa programy, ktore bez logowania sie na kompie moga sprawdzic historie,
czas i daty, a mi chodzi o zablokowanie tego,badz moze wiecie gdzie to
sie jeszcze zapisuje zebym sobie to wywalal(sytem win XP prof.
SP2).Dzieki za pomoc
              Pozdawiam
        Sebastian lp.2o@2891mis
              gg 1024099