Re: Jak zrobic logi korzystania z www itp ?

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 09:26:02 MET DST

Fantom wrote:
> Witam
> Mam komputery z W2k i z XP ktore sluza jako brama internetowa dla klienta.
> Czy sa jakies darmowe programiki itp ktore beda mi logowaly korzystanie z
> www (czyli np czas polaczenia, ktory komputer, ilosc sciagnietych bajtow
> itd) ? I aby byly generowane jakies raporty (fajnie jak do htmla np)

To teraz pytanie co na tych komputerkach sluzy ci jako bramka - bo
jezeli ICS to zapomnij - nie ma czegos takeigo.
Jezeli chcesz miec dokladne logi co do korzystani z WWW to postaw w
sieci proxy server (ISA< Squid) i tam bedziesz mogl sobie to dokladnie
wygenerowac (nawet do HTMLa)

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl