Jaki program do defragmentacji FAT32 - XP ?

Autor: Rafał <jak.zwykle.anty.spam_at_jakis.serwer.w.pl>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 23:52:44 MET DST

Mam XP Professional, chciałbym go porządnie zdefragmentować czymś co
wykona pracę taką samą, jak niegdyś wykonywał Speeddisk z NU. Czyli
pokrótce konsolidacja wolnego miejsca na dysku w jedną całosć,
przeniesienie katalogów ta gdzie JA CHCĘ a nie system, wyniesienie
niektórych katalogów na koniec, a niektórych na sam początek.
Czy jest coś takiego obecnie na Windows XP, czy mam instalować biednego,
zdziadziałego 98 i odpalać NU/SD aby ten na stareńkim systemiku uzyskał
porządny dostęp do dysku?
Dodam, że ani Diskeeper Prof, ani Power Defragmentator - mnie nei
zadowalają. Są _beznadziejne_.

Pozdrawiam
Rafał