Re: [XP] ni z tąd ni z owąd 100% procesora

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 00:20:39 MET DST

Eca log:
> nie pisalem bo wlasiwie niewiele mi ten logfile powiedzial (laikonik ze
> mnie raczej)
[...]
Zatem może pomoże (w przyszłości):
http://www.spybot.info/pl/index.html free
http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html free
http://www.webroot.com/ Spy Sweeper (trial)
...Odkurzacz :-) http://www.przystanek.thc.net.pl/odkurzacz/

--
"W przypadku wniesienia przez pozwanego sprzeciwu w sposób prawidłowy nakaz
traci moc..." KPC