Re: Chkdsk w WinXP

Autor: Jacek Wołoszka <jacekw.usun_to_at_grochowski.com.pl>
Data: Sat 27 Aug 2005 - 22:26:20 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> napisał w wiadomości
news:ojg1h11h15uiehcfa2jq2grcjlu6lr5096@4ax.com...
> Jaka jest różnica pomięcy Chkdsk uruchamianym podczas strartu systemu
> a tym z linii komend? Gdyż zdarza się co pewien czas taka sytuacja:
> Win startuje, uruchamia się chkdsk i sprawdza dysk, nie pisząc żadnych
> niepokojących komunikatów kończy pracę i startuje Winda. Po ponowynm
> uruchomieniu to samo. W Windzie chkntfs informuje, że ten dysk wymaga
> sprawdzenia (a przecież był przed chwilą sprawdzany). Uruchamiam więc
> chkdsk dla tego dysku parametrem /f i albo nie wypisuje on nic
> niepokojącego (czyli nie kończy pracy z informacją że nie znalazł
> [...]

Sprawdz w takim razie po starcie Windows dysk chkdsk z opcja /r .
Zdarzyla mi sie kiedys taka sytuacja ze po zmianie sutawien WinXP za kazdym
razem przy starcie Win odpalal sie chkdsk ( i to dla wszystkich woluminow w
systemie ...). Przejechanie dyskow chkdsk z parametrem /r rozwiazalo problem
na zawsze.