hdd health i uprawnienia admina

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Sat 27 Aug 2005 - 21:14:08 MET DST

Pod Win2000 Pro mam pewien problem z programem HDD Health - działa on
tylko poprawnie spod konta admina. Na kontach użytkowników na liście
napędów zamiast ikon dwóch zainstalowanych w komputerze dysków znajduje
się pięć niepodpisanych ikon dysków i charakterystyczna ikonka
"rączki"(udostępnianego folderu lub dysku). Parametrów odczytanych ze
SMARTa program oczywiście nie podaje a przy próbie zamknięcia wyskakuje
z błędem Access Violation. Próbowałem szukać rozwiązania przy pomocy
programów Filemon i Regmon ale ten ostatni wykazał tylko jedną
zablokowaną próbę dostępu do klucza rejestru związanego z ustawieniami
joysticka(którego zresztą nie mam zainstalowanego), którego
udostępnienie oczywiście nic nie dało. Filemon nie odnotował żadnej
nieudanej próby do plików systemowych więc już nie wiem co powoduje
błędne zachowanie HDDHealth. A zależy mi na uruchamianiu go z konta
użytkownika gdyż na nim spędzam znacznie więcej czasu niż na koncie
admina. Rozwiązanie z uruchamianiem programu z uprawnieniami admina
traktuję jako rozwiązanie ostateczne i połowiczne bo nie likwidujące
przyczyny problemu.

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066