Re: Program do konwersji ogg na mp3...

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Sat 27 Aug 2005 - 19:23:18 MET DST

Attyla napisał(a):
> Witam,
> Siedzę w robocie i chcę sobie skowertować pliki ogg do mp3 bo mi clonecd nie
> chce ich zgrać na płytę audio. Kłopot w tym że nie mam uprawnień do
> instalowania softu. Czy jest jakiś programik do konwersji ale nie wymagający
> instalacji ?

1. Jakiś starszy Winamp z pluginem do odtwarzania OGG i z niego
dekompresja OGG do WAV.

2. Potem wypalanie na CD albo jak już koniecznie chcesz kompresować do
MP3 to EAC+LAME.

PS. A do edycji WAV-ów - Cool Edit wersja 1.34(oznaczana też chyba jako
96) - wymaga instalacji lecz po zainstalowaniu na innym komputerze i
skopiowaniu na CD chodzi z niego bez problemu.

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066