udostępnie połączenia internetowego w XP

Autor: Robert Jaworski <robert_at_biuroserwis.com.pl>
Data: Sat 27 Aug 2005 - 12:51:00 MET DST

Witam

Sytuacja jest taka:

1. LAN i podpinanie się do netu za pomocą modemu ISDN
2. Dostęp do netu dla innych hostów realizuje host A za pomocą ICS
(udostępnianie połączenia ... zaimplementowane w Windzie)
3. Wszystkie hosty to WinXP Home

Problem jest taki, że jeżeli tylko odpalam hosta b,c,d itd to
automatycznie na hoscie A startuje dialup i zestawia połączenie (nawet
jeśli b,c,d nie korzystają z internetu).

Co zrobić aby

1. Po odpaleniu b,c,d, nie wymuszały automatycznego startu dialup na A
2. Była możliwość manualnego startu i zakończenia połączenia dialup na A
  z hostów b,c,d itd

pogooglowałem trochę ale nie znalazłem rozwiązania problemu a jest dość
pilny.

Z góry dziękuję za pomoc

Robert Jaworski