Re: tajemnicze restary

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 27 Aug 2005 - 00:54:56 MET DST

Użytkownik "Gumis" <gumis1979@autograf.pl> napisał w wiadomości
news:dem9ta$9sr$1@news.onet.pl...
> Witam
> Mam pewien problem , mianowicie:
> postawiłem nowego winXP pro. dograłem sp2 i ogólnie stery i niby
> wszystko było
> by Ok gdyby nie to:
> ze gdy chce zamknąć system on mi sie porostu uruchamia jeszcze
> raz. Nie wiem czy to spraw BIOSU czy windy, nigdy sie
> z tym nie spotkałem może ktoś z Was wie o co chodzi bo ja juz
> zgłupiałem Pozdrawiam
> Ps.ewentualna pomoc prosze opisac ciut dokładniej dopiero sie ucze

To jest najprawdopodobniej problem z obsługą ACPI (czyli
zaawansowanego zarządzania energią) na Twojej płycie głównej. Sprawdź,
czy typ komputera w Menedżerze urządzeń to "Komputer z zaawansowanym
interfejsem ACPI", czy też "Standardowy komputer PC". Możliwe jest
też, że brak po prostu sterowników do chipsetu płyty głównej lub nie
działają one poprawnie.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/