Re: WinXP i problem z netem

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 25 Aug 2005 - 13:11:44 MET DST

> Witam,
> jak to jest: ostatnio w winxp mam problem z netem - raz się ładują a raz nie
> ładują stronki, gg działa dobrze. Nie mam wirusów (sprawdzone), mam firewalla.
> Sprawa jest o tyle ciekawa, że na linuxie dziła mi net prawidłowo - nie ma
> zadnych przestojów. Może podpowiecie na co zwrócić uwagę i co sprawdzić
> dlaczego net nawala. Dzięki

a laczysz sie bezposrednio czy przez jakiegos innego kompa ktory tobie
udostepnai net ( np poprzez siec domoa ) .

jezeli to drugi to problem jest z DHCP -- to taka usluga sieciowa w ktorej komp
udostpniajacy net przezkazuje podleglym sobie kompom adres ip serwera nazw DNS
( zazwyczaj sa przynajmniej dwa ) . win xp po kilku minutach gdy za
pierwszym razie sie to nie uda poprsi za kilak minut . przez ten czas nie masz
dostepu do stron www -- ale progamy ktore maja wbity adres serweera
macierzystego na stale w postaci ip beda dzialac ( np gg ) . oczywiscie mozesz
tez w przegladarce wpisywac zamiaz naz ip danego serwera .

mozesz tez dodac do listy serwerow nazw dns wlasssne ( zaufane ) . a wiec
powinienes miec tam wpisane .

start >> panel sterowania >> siec , poalczeni lokalne >> zawansowane >>
serwewery DNS .