Re: OT Re: Kopia dysku jeden do jeden

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 25 Aug 2005 - 09:25:17 MET DST

"Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> wrote in message
news:deia0c$lgl$1@opal.icpnet.pl...
> PAndy log:
> [...]
> LOL
> Jesteś wyraźnie "pogięty" ...Napisałem jw (jest be...) czyli zgodziłem się
> Tobą, że downsampling jest nieodpowiednim rozwiązaniem. ATy swoje..."rogi"
> mi pokazujesz...!:-)

to jest be jest raczej pytaniem lub wyrazeniem watpliwosci.... nie ma to
nic wspolnego z pokazywaniem rogow. Po prostu sa sytacje o ktorych napisales
ze jakas lama cos zle zrobie ale mozna trafic raz na jaki czas na taki plik
a nie lapac go w kolko w kazdym z wspomnianych formatow....

> BTW była mowa także o mp3, a podana strona jest z encoderem mp3. Zatem co
tu
> ma do rzeczy przywoływanie wave...

ano to ze lame rowniez jest dekoderem mp3 i potrafi wyprodukowac wav....

Proponuje rowniez zakonczyc watek, autor nieprecyzyjnie opisal problem a my
sie tu produkujemy co wiecej w niewlasciwym watku.
reka na zgode i bez urazy
pozdrawiam

PS
chyba obaj zareagowalismy zbyt nerwowo, przepraszam za siebie