Re: WinXP i problem z netem

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 23:00:04 MET DST

Grzegorz Niemirowski log:
> http://www.grzegorz.net/articles/index.php?id=netfix2
> http://www.grzegorz.net/articles/index.php?id=netfix3

:-)
"...Wpisujemy katalog C:\Windows\Inf. Wybieramy Protokół internetowy
(TCP/IP) i instalujemy." ... i problem z netem może się powtórzyć/powtarzać,
bo problem może (za)istnieć z powodu nieprawidłowych sterowników do obsługi
sieci pochodzących od lokalnego providera.
BTW na spoprawkowanych XP nie ma potrzeby AFAIK obecnie manualnego
instalowania, bo ma procedurę autonaprawczą winsocków.

--
Jeszcze nie dzisiaj, jeszcze nie teraz...!